Skogens drottning



Hallååååå alla bloggläsare! Finns ni kvaaaar?!

 

Det har verkligen inte blivit så mycket tassande i bloggen den senaste tiden, sorry! Jag har haft så mycket annat för mig. Nu får jag till exempel springa lös i skogen igen då bytenas bebisar - de som matte kallar för rådjurskid - har vuxit till sig. Det var på tiden, säger jag bara! Fast matte säger att man ändå inte får springa efter dem. Förstår inte varför, jag vill ju bara leka lite... Matte säger att de inte har den minsta lust att leka tafatt med mig, men jag håller inte med. Ifall de inte vill leka, så skulle de inte bjuda in till lek genom att börja skutta sådär lustigt genom skogen. Håller ni inte med mig?!

 

1 Nettan:

skriven

Vi är här, Kompis, välkommen tillbaka!

Nästa helg, fråga matte om hon vill hälsa på och yla då :-)



Kram Nettan och enucken

2 Katarina, Nanna & Leia:

skriven

Vi håller helt med dig, Kompis!

Nanna & Leia

3 Annika:

skriven

Håller med dig om allt - du är ju alltid sååå klok Kompis! Vi saknade dig på PP:n idag (Pudelpromenaden).

Kommentera här: