Dagens Att-göra-lista



* Busa med Ebba och Pepsi på jobbet (eller dagis som matte kallar det) - Check!
* Träna agility med matte - Check!
* Träna inkallning med matte - Check!
* Busa med Flora - Check!
* Busa ännu mer med Leo - Check!
* Se hungrig ut så att husse ger dig en halv köttbulle utöver vanliga middagen - Check!
* Tugga på Bosse Bulldogg - Check!
* Svara på alla snälla bloggkommentarer - Che... Nä, det har jag ju inte gjort...

- Maaaaatte! Kom hiiit! Vi måste sätta oss och kolla bloggar och svara våra två- och fyrfota bloggisar!

Tillägg: Vi hann bara med att kika in hos Tungels, Kingen, Texas, Fluffmonster och Bertil ikväll, men vi lovar att hälsa på er andra under veckan!!!
1 jimmie och kingeling:

skriven

hihi, vilket fullspäckat schema Kompis har ;) Kingen gillade mest nr6 ;)



kram

2 Elin:

skriven

Vilken härlig lista! =)

3 jimmie och kingeling:

skriven

tack :D ja gillar också bilden^^



hehe, glömde lägga till en bild :P



ha de :D

4 jimmie och kingeling:

skriven

jag valde brunt :) jag har redan ett brunt koppel från D.A, men då kan ju kingen och Donna matcha ;=)

5 Sara:

skriven

Kompis, lika snygg som jag minns dig!



Tack så mycket! Precis som du misstänker går jag från att ha läst psykologi A som fristående till att nu läsa psykologprogrammet. Äntligen!

Tusen tack för boktipset och vad roligt att det var just den boken. Har haft ögonen på den ett tag men kan inte riktigt svara på varför jag inte läst den. Måste göras genast!



Vad roligt att ni använder Aloe sprayen och att det fungerar. Jag är faktiskt återförsäljare sedan en kort tid tillbaka och har länge använt produkterna själv. Måste absolut beställa sprayen, det vore guld att hitta ett så skonsamt alternativ.



Allt väl annars? Har dragit igång med plugg och jobb och som styrelsemedlem i brukshundklubbens ungdomssektor så bloggen är åter sporadisk. Tyvärr. Saknar det och er! Kul att ni håller igång i alla fall och kul att få lite kommentarer då och då.

6 Eva H:

skriven

Vad mycket du fått gjort!!

Kul att se dig igen tjejen!

7 Bertil och Linda:

skriven

vilken snygging!



tack snälla för alla gulliga kommentarer =D



kram!

8 Eva H:

skriven

Måste bara sända ett tack för solskenet!

Mycket bättre idag, efter att jag talat med den vän som kommentaren fanns hos (inte hon som skrivit den). Det är en tjej som mer eller mindre förföljer mig, men nu kommer hon inte att kunna skriva kommentarer där längre är det sagt.

9 Ebba & Molly:

skriven

SV: Jaa, gillar Gagas musik ;) Sj?

10 Posh Pooches:

skriven

Vilken undebart söt Kompis!

Kommentera här: